Ik kreeg de info over de Flexdaluren. Ik maak graag gebruik van de keuze dagen, dan is Flexdaluren niet interessant denk ik, of zie ik iets over het hoofd.
Kan NS mij niet adviseren na inzage van onze historie?
Wiebe
Ik kreeg de info over de Flexdaluren. Ik maak graag gebruik van de keuze dagen, dan is Flexdaluren niet interessant denk ik, of zie ik iets over het hoofd.
Kan NS mij niet adviseren na inzage van onze historie?
Wiebe
Keuzedagen zijn alleen te koop bij een Dal Voordeel op saldo abonnement, dus als je geïnteresseerd bent in Keuzedagen is Flex niet interessant voor je ben ik bang.
Keuzedagen zijn alleen te koop bij een Dal Voordeel op saldo abonnement, dus als je geïnteresseerd bent in Keuzedagen is Flex niet interessant voor je ben ik bang.
Ik denk dat bedoeld wordt dat
Kan NS mij niet adviseren na inzage van onze historie?
Dat kan met de Keuzehulp. Maar ervaring leert dat die soms onbegrijpelijke adviezen geeft.
Als je wat meer over je reisgedrag kunt vertellen, kan er hier op de community meestal beter advies gegeven worden.
“ik kreeg de info...”
Dan denk ik dat er een aanbod is gedaan voor flex en hij zich afvraagt waarom NS niet kijkt naar reisgeschiedenis als ze een aanbod doen.
Ik reageer op Thomas omdat dat niet het antwoord op de vraag lijkt.
Gister is een mailing verstuurd voor de actie 3 maanden NS Flex Dal Voordeel voor € 2,50 per maand. Mogelijk heeft TS deze ook ontvangen. Met dat Flex Dal Voordeel abonnement kunnen geen Keuzedagen worden besteld. Wil je Keuzedagen dan heb je niets aan deze actie maar zul je Dal Voordeel op saldo moeten hebben/bestellen.
Ter aanvulling: de mail begint met
“Beste meneer ...,
Je reist al met korting met Dal Voordeel op saldo. “
Deze mail wordt dus gestuurd aan klanten van wie al bekend is dat ze een abonnement op saldo hebben. Ik zou denken dat NS het dan ook kan weten als deze klanten keuzedagen hebben. NS zou ook moeten weten dat voor klanten met keuzedagen het aanbod om voordelig over te stappen op een Flex-abonnement een onzinnig aanbod is. Mij stoorde dat er in de mail wel allerlei "voordelen” van Flex werden genoemd (voordelen in de ogen van de NS blijkbaar, want ik beschouw de meeste genoemde punten helemaal niet als voordeel, maar dat terzijde), maar dat in de mail nergens het enorme nadeel van het niet kunnen bijkopen van keuzedagen wordt vermeld.
Gister is een mailing verstuurd voor de actie 3 maanden NS Flex Dal Voordeel voor € 2,50 per maand. Mogelijk heeft TS deze ook ontvangen. Met dat Flex Dal Voordeel abonnement kunnen geen Keuzedagen worden besteld. Wil je Keuzedagen dan heb je niets aan deze actie maar zul je Dal Voordeel op saldo moeten hebben/bestellen.
Die mailing niet ontvangen.
Deze mail wordt dus gestuurd aan klanten van wie al bekend is dat ze een abonnement op saldo hebben.
Nee hoor, ook aan klanten die al NS Flex hebben
Nogal onzinnig om die naar reizigers met Keuzedagen te sturen (zoals
Deze mail wordt dus gestuurd aan klanten van wie al bekend is dat ze een abonnement op saldo hebben.
Nee hoor, ook aan klanten die al NS Flex hebben
Nogal onzinnig om die naar reizigers met Keuzedagen te sturen (zoals
Dit soort aanbiedingen krijg ik nog steeds niet.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.