Skip to main content
Antwoord

Keuzedag

  • February 16, 2024
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Keuzedag: er staat voor mij nog steeds een keuzedag zichtbaar met een einddatum van 24 feb 2021. allereerst begrijp ik niet goed dat die niet gebruikt is bij het inchecken, nádat we weer konden reizen ivm corona.

Kennelijk kan ik deze niet meer ophalen, in tegenstelling tot de melding die er onder staat. Kunt u die verwijderen, om verwarring te voorkomen? 

Beste antwoord door Thom

Inderdaad vreemd, u kunt dit het beste neerleggen bij Klantenservice, wij kunnen dat als medereizigers niet voor u regelen. Bellen is nu het beste, 030 7515155, omdat het wat afwijkend is. De keuzedag is vervallen en weg.

Andere kanalen:

 

https://www.ns.nl/klantenservice/contact

1 reactie

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • Antwoord
  • February 16, 2024

Inderdaad vreemd, u kunt dit het beste neerleggen bij Klantenservice, wij kunnen dat als medereizigers niet voor u regelen. Bellen is nu het beste, 030 7515155, omdat het wat afwijkend is. De keuzedag is vervallen en weg.

Andere kanalen:

 

https://www.ns.nl/klantenservice/contact