Wij( mijn vrouw en ik) hebben sinds vandaag een 60 plus daluren abonnement met 7 keuzedagen.
nu wil ik a.s. zondag mijn eerste keuzedag bestellen, wat moet ik dan doen?
Wij( mijn vrouw en ik) hebben sinds vandaag een 60 plus daluren abonnement met 7 keuzedagen.
nu wil ik a.s. zondag mijn eerste keuzedag bestellen, wat moet ik dan doen?
Als uw abonnement is ingegaan, gaat u naar het automaat op het station.
U houdt de kaart waar de keuzedagen opstaan voor de lezer recht onderaan met een paarsachtig symbool
Links op de tweede of derde regel staat dan keuzedag ophalen.
Daar klikt u op.
U bevestigt de keuzedag die u opneemt met ‘Akkoord’.
Het scherm geeft aan dat u de ovchipkaart nog een keer voor de lezer moet houden, dat doet u tot het beeld verandert.
De keuzedag staat er op.
Trekt u zich niks aan van het gegeven dat er gesproken kan worden over een gedeeltelijke bestelling.
U kunt nu inchecken met uw ov-chipkaart. . Controleer of er ook Keuzedag op het schermpje staat bij het inchecken.
Zondag zijn er geen spitsuren en kunt u de hele dag incecken. Door de week moet u echt in de daluren inchecken.
Prettige reis!
Hallo ChristelenCoen en welkom bij de NS Community,
Met het antwoord van Thom kom je vast een heel eind. Mocht het alsnog niet lukken bij de automaat dan kan je altijd onze klantenservice bellen die met je mee kunnen kijken op de automaat.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.