beantwoord

keuzedag kan niet opgehaald worden

  • 26 October 2023
  • 10 reacties
  • 154 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

In mijn NS staat dat ik nog 6 keuzedagen heb, die ik dit jaar achter elkaar kan ophalen. 
Vandaag wilde ik een keuzedag laden en weer stond op de kaartautomaat dat er voor mij geen keuzedag beschikbaar is. Op 14 oktober j.l. Kon ik ook geen keuzedag laden waardoor ik genoodzaakt was 2 keer Euro 16,32 te betalen. Zondag a.s. heb ik een keuzedag nodig. Hoe moet ik die nu laden ?  Op 15 oktober heb ik hierover gechat en op 16 oktober gebeld en iedere keer krijg ik de mededeling dat er een keuzedag klaarstaat maar die kan ik niet laden. Wat te doen ? Hoe dit op te lossen ?

 

 

 

icon

Beste antwoord door Tomas NS 26 October 2023, 17:24

Bekijk origineel

10 reacties

Goedemiddag JoseA en welkom bij deze Community.

Spijtig om te lezen dat dit niet helemaal goed lijkt te gaan. Ik kan via deze Community echter niet bij je gegevens. Ik wil je toch adviseren om dit via de Klantenservice te regelen. 

Beste JoseA

 

Is jouw probleem opgelost? Bij mij is hetzelfde probleem! Al 3 keer heb ik contact gehad met de klantenservice en nog steeds kan ik niet bij mijn keuzedagen! Ik hoop iets van je te horen.

 

G.Holthuizen

Dat is vreemd. Mag ik vragen wat mijn collega's aangaven, Hartje?

Hoi Erryt,

 

De eerste contacten waren anderhalve maand geleden toen ik zonder de keuzedagen op te kunnen halen van Oss naar Leiden v.v. reisde.

Ik heb naderhand het afgeschreven bedrag netjes teruggekregen en toen is me toegezegd dat het probleem over 2 weken zou zijn opgelost. Het is NOG STEEDS NIET GEBEURD!

Ik heb vandaag weer gebeld, de medewerkster zette me na uitleg mijnerzijds in de wacht en na 20 minuten (!!!!) werd het contact verbroken!

Zeer irritant!!!!!!

Als je wilt mag je mij wel een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, voorletter(s), achternaam, geboortedatum en e-mailadres. Ik kijk dan graag voor je na wat er aan de hand is met jouw keuzedagen. Hou er wel rekening mee dat ik niet alle dagen actief ben op de community en dat een antwoord soms een aantal dagen kan duren.

Okè.

Wat is uw "taak" bij NS? Ik wil graag een techneut, want alle medewerkers van NS hebben steeds gezegd het op te lossen.

Waar moet ik mijn gegevens heen sturen?

Badge +3

Waar moet ik mijn gegevens heen sturen?

Een privébericht aan Erryt stuur je via https://community.ns.nl/inbox/conversation?with=28119 (of tik op zijn naam en kies ‘Stuur bericht).

De ‘taak’ van moderators behelst in ieder geval 1e/2e lijns Klantenservice (en Erryt heeft waarschijnlijk nog wat meer machtigingen), dus ze kunnen je Mijn NS account controleren en eventueel zaken herstellen. En als er echt iets mis is weten ze de ‘techneuten’ wel te vinden.

Waar moet ik mijn gegevens heen sturen?

Klik op Erryt NS en dan stuur bericht. Zo stuurt u een privébericht dat niet openbaar staat.

Erryt is een moderator. Zie De NS Community, hoe werkt het? | NS Community

Reageer