Vandaag wil ik gebruik maken van de laatste mogelijkheid van mijn Keuzedagen die is tot en met 19 april en is vandaag door NS er af gehaald als verlopen. Merkwaardig. Dat is nu al de tweede keer. Hoe krijg ik deze dag terug?
Bladzijde 1 / 1
Dit is een bekend probleem. Hoewel een keuzedag tot met de daarop genoemde datum geldig is, kan deze op de laatste dag niet meer opgehaald worden. Door de keuzedag een dag eerder op te halen zou je deze nog wel op de laatste dag kunnen gebruiken.
Jij kunt het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice voor een vervangende keuzedag.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.