ik ben op 31 dec 2022 60 jaar geworden. In januari 2023 wilde ik keuzedagen kopen. Daarvoor moest ik mijn oude dal abonnement opzeggen en een nieuwe afsluiten. Gedaan. Ik zou mijn 7 keuze dagen vrij ter beschikking hebben. Nu blijkt het niet zo te zijn. Ik krijg ze volgens de oude stijl, 1 dag per 2 maanden.
Hierover gebeld: antwoord: “sorry dat ligt aan het systeem en dat kunnen we niet veranderen, geen idee waarom dat niet veranderd is” Ik vroeg nog of er geen mensen achter dat systeem zaten, daar had medewerkster geen antwoord op en vroeg of ik nog andere vragen had.
Wat kan ik hiermee doen. NS houdt zich niet aan afspraak
Ik hoor graag jullie reactie
Beste antwoord door Tomas NS
Hoi Gems en welkom bij onze Community.
Dit klinkt als een ingewikkeld issue dat met name voor jou erg nadelig is. Deze Community is ervoor zodat reizigers geholpen worden door andere reizigers en daarom kunnen we hier niet bij je gegevens, en dat maakt het voor mij lastig om dit euvel te onderzoeken. Ik wil je toch adviseren dit te blijven regelen via de Klantenservice, al moet ik eerlijk zijn en zeggen dat ik niet weet of dit op korte termijn kan worden aangepast. We zitten momenteel qua Dal Voordeel-abonnementen midden in een migratie van oude naar nieuwe stijl en de soort Keuzedagen hangt echt af van de huidige stijl van je abonnement. Ik hoop desondanks dat dit snel wordt opgelost.
Dit klinkt als een ingewikkeld issue dat met name voor jou erg nadelig is. Deze Community is ervoor zodat reizigers geholpen worden door andere reizigers en daarom kunnen we hier niet bij je gegevens, en dat maakt het voor mij lastig om dit euvel te onderzoeken. Ik wil je toch adviseren dit te blijven regelen via de Klantenservice, al moet ik eerlijk zijn en zeggen dat ik niet weet of dit op korte termijn kan worden aangepast. We zitten momenteel qua Dal Voordeel-abonnementen midden in een migratie van oude naar nieuwe stijl en de soort Keuzedagen hangt echt af van de huidige stijl van je abonnement. Ik hoop desondanks dat dit snel wordt opgelost.
Dit klinkt als een ingewikkeld issue dat met name voor jou erg nadelig is. Deze Community is ervoor zodat reizigers geholpen worden door andere reizigers en daarom kunnen we hier niet bij je gegevens, en dat maakt het voor mij lastig om dit euvel te onderzoeken. Ik wil je toch adviseren dit te blijven regelen via de Klantenservice, al moet ik eerlijk zijn en zeggen dat ik niet weet of dit op korte termijn kan worden aangepast. We zitten momenteel qua Dal Voordeel-abonnementen midden in een migratie van oude naar nieuwe stijl en de soort Keuzedagen hangt echt af van de huidige stijl van je abonnement. Ik hoop desondanks dat dit snel wordt opgelost.
Wat bedoel je met Dal voordeel oude naar nieuwe stijl? Komt het door die migratie dat mensen geen producten meer zien in MijnNS?
Voor de gebruiker verschilt het niks. Het heeft meer te maken met de technische opties qua wijzigen/stopzetten en facturering te maken. Je zou hem nog wel in je account moeten zien.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.