beantwoord

keuzedagen

  • 18 July 2022
  • 3 reacties
  • 253 Bekeken

Ik heb mijn abonnement met keuzedagen opgezegd. Abonnement stopt op 6 augustus 2022. Onder het kopje : meer beschikbare keuzedagen heb ik nog keuzedagen geldig t/m juni 2023., kan ik die , ondanks dat mijn abonnement is opgezegd, nog gebruiken. Of stopt alles op 6 augustus 2022 de laatste dag van mijn opgezegde abonnement. Met vriendelijke groet, Cees

icon

Beste antwoord door Laura NS 18 July 2022, 14:46

Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op onze NS Community, ceeswelsc. 

Reeds klaargezette Keuzedagen (waarvan de ingangsdatum al is verstreken) kun je na het beëindigen van het abonnement nog gebruiken. Keuzedagen die nog niet geldig waren, zullen vervallen en krijg je restitutie voor.

Goedemiddag, ik krijg altijd bericht over mijn keuzedagen via de mail:

Keuzedagen inzien via Mijn NS
  1. Log in op uw Mijn NS-account  (of maak een account aan als u dat nog niet heeft)
  2. Ga naar 'Producten'.
  3. Kies 'Keuzedagen' en dan 'Keuzedagen overzicht'.
  4. Klik op 'inzien' naast Keuzedagen.

In de mail die ik altijd krijg staat Producten, en als ik Google zie ik staan kijken bij “Mijn Producten” Maar als ik op mijn eigen account inlog bij Producten of Mijn producten zie ik nergens het woord Keuzedag staan, Gekoppelde Producten Of Keuzedag of  beide gevallen   

 

Badge +3

​In een ander topic schreef een kenner van de materie hierover:
​ 

U gaat op de site naar MijnNS.

Dan krijgt u een inlogscherm en u moet inloggen.

In principe opent de site met ‘Mijn producten’, zo niet dan kunt u op de tweede rij voor Mijn producten kiezen.

U zoekt uw kaart met het juiste nummer op.

Onder uw eventuele gemaakte reizen staan twee blauwe regels.

De onderste is ‘Tonen op te halen producten’; daar klikt u op.

Dan krijgt u het overzicht van de keuzedagen, mits u die nog hebt.

Reageer