keuzedagen | NS Community
beantwoord

keuzedagen

  • 4 January 2023
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Vandaag gebeld om keuzedagen te bestellen. Ik heb een dalvoordeelkaart en ben 65 jaar. Volgens de medewerkster zou dat nu geregeld zijn. Echter ik krijg een e-mail waarin staat dat mijn dalurenvoordeelkaart is beëindigd op mijn verzoek. Wat moet ik nu doen?

icon

Beste antwoord door Robert B 4 January 2023, 20:35

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Het lijkt er op dat uw huidige Dal Voordeel abonnement (zonder Keuzedagen) beëindigd is, en u een nieuw (jaar)abonnement Dal Voordeel (met Keuzedagen) afgesloten hebt.

Dat is verder geen probleem, want je zit daar zeker geen jaar aan vast. Als het goed is staan de eerste twee Keuzedagen al voor je klaar (incl. jaarkeuzedag), de volgende krijg je begin maart en is geldig tot maart 2024 etc.

Zie dit topic om de Keuzedagen te bekijken 

 

Reputatie 7
Badge +3

Kijk in MijnNS wat er onder producten staat. Maar ik denk dat je het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact kunt opnemen met NS klantenservice. Een bestaande dal voordeel abonnement op saldo hoeft niet beëindigd te worden om er keuzedagen bij te bestellen. Of had je flex dal voordeel? Daar kunnen geen keuzedagen bij en die zul je eerst van jouw kaart moeten halen voor je er dal voordeel op saldo met keuzedagen op kunt zetten.

Reageer