Mijn daluren abonnement is vanaf vandaag inclusief keuzedagen verlengd. Normaal kreeg ik een dag vantevoren een mail waarin stond dat er weer een keuzedag beschikbaar was. Helaas gisteren geen mail ontvangen en pas deze ochtend om 09:57 !!! Wou rond 8u vertrekken naar A'dam voor afspraak, echter genoodzaakt deze te verzetten. Ik heb via klantenservice na 3,5u een mail ontvangen met de mededeling dat klacht geregistreerd is en wordt afgehandeld. Heb klantenservice gevraagd of ik ook uitkomst afhandeling krijg, maar dat konden mij niet garanderen. M.a.w. je kunt nooit reageren hierop en eventueel een brief naar de Geschillencommissie sturen.
Het is naar om te lezen dat je hierdoor een afspraak hebt moeten verplaatsen, excuses voor het ongemak! Ik heb helaas geen inzage wat er precies mis is gegaan, maar een klacht indienen is in dit soort gevallen inderdaad de beste optie, dan kunnen wij intern kijken wat er mis is gegaan en dit oplossen.
Maar je hebt toch de e-mail niet nodig om de keuzedag te gebruiken? Dat is gewoon een servicebericht. Je kunt in mijn NS zien hoeveel keuzedagen je nog hebt, wanneer ze beschikbaar komen en tot wanneer ze geldig zijn.
Maar je hebt toch de e-mail niet nodig om de keuzedag te gebruiken? Dat is gewoon een servicebericht. Je kunt in mijn NS zien hoeveel keuzedagen je nog hebt, wanneer ze beschikbaar komen en tot wanneer ze geldig zijn.
Dat was ook mijn eerste insteek. Ingelogd op MijnNS en overzicht keuzedagen geraadpleegd, echter stond er niks en heb toen klantenservice benaderd, kreeg pas om 09.45 contact en vraag gesteld. Om 09.57 kreeg ik mail over de keuzedagen en waren ze toegevoegd in het overzicht, maar wel een dag te laat!
Het is naar om te lezen dat je hierdoor een afspraak hebt moeten verplaatsen, excuses voor het ongemak! Ik heb helaas geen inzage wat er precies mis is gegaan, maar een klacht indienen is in dit soort gevallen inderdaad de beste optie, dan kunnen wij intern kijken wat er mis is gegaan en dit oplossen.
Volgens klantenservice zou normaal de mail rond 01.00 vandaag worden verzonden, maar door ‘technische storing’ was het 09.57. Ook dit klopt niet, alle info betreft keuzedagen worden 1 dag vantevoren wanneer je ze kunt gebruiken, per mail verzonden.
Maar je hebt toch de e-mail niet nodig om de keuzedag te gebruiken? Dat is gewoon een servicebericht. Je kunt in mijn NS zien hoeveel keuzedagen je nog hebt, wanneer ze beschikbaar komen en tot wanneer ze geldig zijn.
Dat was ook mijn eerste insteek. Ingelogd op MijnNS en overzicht keuzedagen geraadpleegd, echter stond er niks en heb toen klantenservice benaderd, kreeg pas om 09.45 contact en vraag gesteld. Om 09.57 kreeg ik mail over de keuzedagen en waren ze toegevoegd in het overzicht, maar wel een dag te laat!
Dat is dan inderdaad wel een reden om een klacht in te dienen. Er is toch technisch is misgegaan rond de verlenging, denk ik. Dat zou niet mogen gebeuren.
Maar je hebt toch de e-mail niet nodig om de keuzedag te gebruiken? Dat is gewoon een servicebericht. Je kunt in mijn NS zien hoeveel keuzedagen je nog hebt, wanneer ze beschikbaar komen en tot wanneer ze geldig zijn.
Dat was ook mijn eerste insteek. Ingelogd op MijnNS en overzicht keuzedagen geraadpleegd, echter stond er niks en heb toen klantenservice benaderd, kreeg pas om 09.45 contact en vraag gesteld. Om 09.57 kreeg ik mail over de keuzedagen en waren ze toegevoegd in het overzicht, maar wel een dag te laat!
Dat is dan inderdaad wel een reden om een klacht in te dienen. Er is toch technisch is misgegaan rond de verlenging, denk ik. Dat zou niet mogen gebeuren.
Ik verwacht wel enige compensatie van NS in de vorm van een keuzedag. Ik heb 3,5u aan de klantenservice gezeten, foutief door hun geinformeerd over tijdstip verzending mail en mijn zoon in A'dam moest onverhoopt schoonouders in Lindschoten bellen voor oppas.
Goede middag,
misschien is deze vraag al gesteld.
Ik heb een persoonlijke ov kaart met korting en keuze dagen.
Is het mogelijk om een tweede persoonlijke aan te vragen ook met keuzedagen.
Dat is toevallig vanochtend nog besproken, en om mijn gewaardeerde medereiziger Thom te citeren:
Dat was vroeger mogelijk, maar dan kan niet meer.
Uitendelijk wel, maar wel te laat! Wat ik al eerder aangaf 3,5 zitten wachten op antwoord klantenservice die zelf niet wisten hoe het werkte en ik moest noodgedwongen afspraak afzeggen. Fijne zondag, niet dus.
Dat is toevallig vanochtend nog besproken, en om mijn gewaardeerde medereiziger Thom te citeren:
Dat was vroeger mogelijk, maar dan kan niet meer.
Oeps, verschrijving…
Aan de kwaal waar Thom aan lijdt, lijdt ook Zijne Majesteit,
Heb al 2x geen mail ontvangen voor de nieuwe keuzedag. Kan alleen de geldigheid inzien, niet wanneer de beschikbaarheids datum!
Heb al 2x geen mail ontvangen voor de nieuwe keuzedag. Kan alleen de geldigheid inzien, niet wanneer de beschikbaarheids datum!
Heb je de keuzedagen volgens het oude of nieuwe systeem? Bij keuzedagen vanaf december 2022 besteld krijg je allemaal tegelijk. Bij verlenging na december 2022 ook.
Heb al een aantal jaar een keuzedag abonnement.
Geldigheid alle 7, tot 16 augustus 2024. Maar kan geen verbruik inzien of er al wat van verbruikt is. (Zelf helaas niet bijgehouden )
Heb al een aantal jaar een keuzedag abonnement.
Geldigheid alle 7, tot 16 augustus 2024. Maar kan geen verbruik inzien of er al wat van verbruikt is. (Zelf helaas niet bijgehouden )
Je kunt als je een account hebt bij OV-chipkaart daar zien welke je verbruikt hebt.
Ik heb nu nog 2 maandelijks, maar dat gaan er helaas ook 7 tegelijk worden.
Heb ze alle 7 tegelijk gekregen, echter mail info te laat.
Ik heb hierover nog steeds geen mail ontvangen!
@Ab57 “Wou rond 8u vertrekken naar A'dam voor afspraak, echter genoodzaakt deze te verzetten.”
Wil je met korting reizen met een keuzedag, dan mag je pas na 9.00 reizen. De keuzedagen staan wel voor je klaar, een e-mail een dag van tevoren wordt niet meer verstuurd.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.