Mijn daluren abonnement is vanaf vandaag inclusief keuzedagen verlengd. Normaal kreeg ik een dag vantevoren een mail waarin stond dat er weer een keuzedag beschikbaar was. Helaas gisteren geen mail ontvangen en pas deze ochtend om 09:57 !!! Wou rond 8u vertrekken naar A'dam voor afspraak, echter genoodzaakt deze te verzetten. Ik heb via klantenservice na 3,5u een mail ontvangen met de mededeling dat klacht geregistreerd is en wordt afgehandeld. Heb klantenservice gevraagd of ik ook uitkomst afhandeling krijg, maar dat konden mij niet garanderen. M.a.w. je kunt nooit reageren hierop en eventueel een brief naar de Geschillencommissie sturen.
keuzedagen
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.