beantwoord

keuzedagen

  • 23 October 2023
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

op 17102023 wilde ik de keuzedag opnemen die gold van 18102022 t/m17102023

maar deze stond er al niet meer op om 09.00 uur ( Ik had deze nog niet gebruikt )

Ik heb toen maar de keuzedag die op de kaartautomaat stond op genomen (einddatum 17122023 )

 

Hoe kan dit?

Moderator edit: Persoonlijke gegevens verwijderd

icon

Beste antwoord door mrfreeze 23 October 2023, 17:21

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Hoi jokeenhuub,

Dit kan, omdat NS het verschil niet snapt tussen “tot” en “tot en met".

Het is een bekend probleem dat al enige tijd speelt. Je kunt contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X. Zij kunnen je een code voor een vervangende Keuzedag sturen.

Overigens is dit een openbare community. Ik raad je aan je persoonlijke gegevens te verwijderen. Dit kan door rechtsonder in het bericht op de drie puntjes te klikken en te kiezen voor ‘Bewerk'.

Reageer