beantwoord

Keuzedagen bestellen kan niet meer????

  • 30 December 2022
  • 6 reacties
  • 273 Bekeken

Ik heb al jaren een dalurenabonnement op saldo. Nu wil ik 7 keuzedagen bestellen en dat kan niet. Slechts de mensen die al gebruik maakten van keuzedagen, mogen nog deelnemen aan deze mogelijkheid, maar nieuwe deelnemers worden niet meer toegelaten???????

icon

Beste antwoord door Robert B 30 December 2022, 14:16

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Via https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/bestelling/producten/20/options zie ik de optie om Keuzedagen te bestellen gewoon staan.

Je bestelt dan wel een nieuw Dal Voordeel jaarabonnement, dus wellicht moet je het huidige abonnement eerst beëindigen via https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/online-beeindigen

Reputatie 7
Badge +3

Je hoeft geen nieuw abonnement te bestellen als je al dal voordeel op saldo hebt. Je moet dan contact opnemen met de klantenservice als keuzedagen wilt toevoegen aan een bestaand abonnement.

 

Badge +3

Dat is mooi, maar dan krijg je dus alleen Keuzedagen voor de periode dat je abonnement nog loopt (en bij de jaarlijkse vernieuwing 7 erbij)?

Reputatie 7
Badge +3

Dat is mooi, maar dan krijg je dus alleen Keuzedagen voor de periode dat je abonnement nog loopt (en bij de jaarlijkse vernieuwing 7 erbij)?

Klopt.

Badge +3

Maar dan zeker geen jaarkeuzedag erbij?

Denk dat de medewerker die @joseolsthoorn sprak het verkeerd had, want het kan dus gewoon.

Reputatie 7
Badge +4

 

Maar dan zeker geen jaarkeuzedag? Denk dat de medewerker die @joseolsthoorn sprak het verkeerd had.

In principe zijn alle keuzedagen tegenwoordig jaarkeuzedagen, ook de elektronische. Na het afsluiten van het abonnement worden er twee verstrekt, de volgende na twee maanden. Als het nog voor een deel van het jaar is, dan rondt NS gunstig af in het voordeel van de klant.

Reageer