Op 19 jan '23 voor het eerst keuzedagen besteld bij een bestaand daluren voordeel abonnement (geldig tot juli "23). Deze keuzedagen heb ik echter nooit ontvangen. Hierover meerdere malen telefonisch contact met NS gehad. Volgens hen heb ik keuzedagen wel gekregen en konden ze daarom niet opnieuw meer worden besteld.
Ik kreeg het volgende advies van NS: abonnement opzeggen, nieuw dal voordeelurenabb bestellen en daar de keuzedagen bij bestellen. Dit advies heb ik opgevolgd.
Maar... ook bij nieuwe abb lukt het niet om keuzedagen te bestellen. NS zegt geeft als reden dat ik ze al heb gehad en dus tot jan '24 (12 mnd) moet wachten met opnieuw bestellen.
Het klopt niet wat NS zegt. Ik heb deze keuzedagen nog nooit gekregen en dus ook niet gebruikt. Ze zijn ook nergens in Mijn NS zichtbaar. Daar zouden ze dan toch ook in mijn reishistorie moeten staan.
Kortom: NS biedt een service aan die niet wordt geleverd. Als klant ben ik dupe van een fout in het NS systeem.
Hoe kan dit worden opgelost?
Klantenservice bellen is geen optie, want die geven steeds bovenstaande onjuiste antwoorden (zie 1e en 3e alinea).
Via chat kan je uren wachten voordat er een medewerker beschikbaar is. Op Facebook- chat krijg ik geen reactie.
Is de juiste oplossing via deze topic te vinden?