Keuzedagen bij dalvoordeel | NS Community
beantwoord

Keuzedagen bij dalvoordeel

  • 31 August 2022
  • 8 reacties
  • 266 Bekeken

Vorig jaar heb ik mijn Dalvoordeel-abonnement gewijzigd van tweede naar eerste klas. Ik merk dat de keuzedagen tweede klas blijven. Daar moet ik dus iedere keer apart voor bijbetalen. Is dit normaal? Kan ik de vrije reizen ook upgraden?

icon

Beste antwoord door Thom 31 August 2022, 17:04

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U kunt eersteklas keuzedagen bij de voorinstelling kopen van Dalvoordeel voor de tweede klas en ook andersom. Keuzedagen en losse reizen hoeven niet in dezelfde reisklasse te zijn. Als u elke keer naar de eerste klas opwaardeert, is een setje eersteklaskeuzedagen handiger en nog goedkoper ook. 

U kunt het beste even contact opnemen om er in ieder geval bij verlenging eerste klas van te maken. Voor de resterende keuzedagen is dat wat lastiger, maar neem er even contact over op met Klantenservice. 030 7515155. In verband met de staking is het nu wel erg druk.

Goedemiddag Coturnix en welkom op de NS Community! 

Ik zie dat je het goede antwoord inmiddels van @Thom hebt ontvangen. Ik heb nog een kleine aanvulling op wat hij als laatste aangeeft. Het is namelijk zo, dat ook de resterende keuzedagen wel te upgraden zijn naar de 1e klas. Hiervoor moet je zoals aangegeven wel contact opnemen met de klantenservice! 

wil graag mijn keuzedagen opzeggen voor 2023 ****

Goedemiddag InekeHazel2018. De NS Community is in eerste instantie een platform waar reizigers elkaar kunnen helpen. Een verzoek om een abonnement, of deel daarvan, te beëindigen is hier helaas niet juist terecht.

Je kunt hiervoor contact op nemen met onze Klantenservice, via Social Media, Chat of door te bellen.

Ik kreeg keuzedagen bij mijn voordeelurenabonnement.
Nu krijg ik vandaag een vaag bericht, waar ik geen soep van kan koken.
Behoud ik die dagen nou wel of nou niet?
Mvg
Karel.

De keuzedagen vervallen niet voor abonnementhouders van een Dal Voordeel abonnement.

Reputatie 7
Badge +4

U behoudt de dagen. Het bericht van vanmorgen heeft geen betrekking op uw abonnement en uw keuzedagen. Er is wel eerder aangegeven dat de keuzedagen zouden worden opgeheven maar dat lijkt op de lange baan geschoven.

Reputatie 7
Badge +3

Eerder werd aangegeven dat Keuzedagen niet meer nieuw aangeschaft konden worden maar dat abonnementhouders die al Keuzedagen hadden zouden behouden. Dat niet meer nieuw aan kunnen schaffen lijkt nu op de lange baan geschoven, want Keuzedagen zijn nog steeds te koop en er wordt geen termijn meer gegeven wanneer dat niet meer zo is. 

De wijziging die nu in de nieuwe voorwaarden staat betreft Keuzedagen bij Altijd Voordeel abonnement. En dat is in feite ook geen nieuwe wijziging, dit was al eerder ingegaan maar nog niet opgenomen in de productvoorwaarden. 

Reageer