Ik heb mijn nieuwe kaart opgeladen bij GVB Amsterdam, bij automaat kreeg ik vragen over ns keuzedagen die ik helemaal niet wilde en niet kon wegklikken en alleen opladen. ik had haast en wilde alleen opladen om in metro te stappen en van centraal naar Sloterdijk te gaan. Ik wilde geen keuzedagen oplaten. De keuze was 2 keuzedagen of 6 keuzedagen en na paar keer opnieuw beginnen en deze ns vragen proberen te omzeilen toch maar op 2 gedrukt en verder opgelaten. Op station bleek ik een keuzedag te hebben opgeladen. Ik naar servicebalie maar die konden dat niet annuleren. Daar moest ik ns voor bellen. Terug in Nederland werd ik afgezet in Amsterdam en ging met bus en metro naar huis. Ik liep vanaf de bus naar metro door station en daar bleek dat ik weer een keuzedag had. Ik heb niet in de trein gezeten. Ik heb gebeld met met ns over de ov kaart en bleek OV nederland te hebben gebeld, die konden mij niet helpen en verwezen naar ns. Die keuzedagen zou ik wel terug krijgen. Maar nee Ns corrigeert dit niet, ik had de kaart er helemaal uit moeten halen toen ik aan t opladen was bij de GVB. eenmaal gebruikte keuzedag is weg ook al zat ik slechts 5 minuten in de trein. de tweede keuze dag niet zijn gebruikt maar als ik nu in de trein stap wordt deze wel afgeschreven. Ik snap niet dat ik vragen over keuzedagen krijg als ik bij gvb mijn kaart oplaad. Buiten de privacy ben ik 2 keuze dagen kwijt en wordt van kasje naar muur gestuurd.
Beste antwoord door MoDe
Bekijk origineel