Skip to main content
beantwoord

Keuzedagen niet meer zichtbaar in NS

  • 14 november 2022
  • 1 reactie
  • 133 Bekeken

Per 15.11.2022 nieuw jaar voor mijn voordeelurenabonnenemt = inmiddels gewijzigd in andere naam. Ik had/heb ook keuzedagen en de dagen voor medio 2022 tot medio 2023 (zijn immers jaar geldig) zijn nog niet op. Maar ik zie niets meer staan bij mijn producten. Alleen maar dalvoordeel. Ik heb wat gelezen over beeindigen van keuzedagen maar die kunnen dan toch niet zo maar weg zijn?

Beste antwoord door Robert B

Op je Mijn NS Startpagina zie je onder het kopje Mijn OV reishistorie ‘Tonen op te halen producten’, daar zouden nog beschikbare Keuzedagen bij moeten staan.

Bij Mijn Producten (waar je het zou verwachten) staat dat inderdaad niet meer. 🤔

 

Bekijk origineel

1 reactie

Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 29991 reacties
  • Antwoord
  • 14 november 2022

Op je Mijn NS Startpagina zie je onder het kopje Mijn OV reishistorie ‘Tonen op te halen producten’, daar zouden nog beschikbare Keuzedagen bij moeten staan.

Bij Mijn Producten (waar je het zou verwachten) staat dat inderdaad niet meer. 🤔

 


Reageer