Per 15.11.2022 nieuw jaar voor mijn voordeelurenabonnenemt = inmiddels gewijzigd in andere naam. Ik had/heb ook keuzedagen en de dagen voor medio 2022 tot medio 2023 (zijn immers jaar geldig) zijn nog niet op. Maar ik zie niets meer staan bij mijn producten. Alleen maar dalvoordeel. Ik heb wat gelezen over beeindigen van keuzedagen maar die kunnen dan toch niet zo maar weg zijn?
Bladzijde 1 / 1
Op je Mijn NS Startpagina zie je onder het kopje Mijn OV reishistorie ‘Tonen op te halen producten’, daar zouden nog beschikbare Keuzedagen bij moeten staan.
Bij Mijn Producten (waar je het zou verwachten) staat dat inderdaad niet meer.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.