Skip to main content

Regelmatig komt hier op de community het probleem voorbij van het niet kunnen gebruiken van een keuzedag op de laatste geldigheidsdag. In een ander topic gaf een moderator aan dat sinds een aantal maanden het overzicht is aangepast naar geldig tot. Ik ben benieuwd vanaf wanneer, want in mijn overzicht van 1-4-23 staat nog steeds tot en met.

In de mail met het nieuwe overzicht stond vorig jaar geldig van 1 april 2023 tot en met 31 maart 2024. 1 juni 2023 tot en met 30.mei 2024 etc. Maar ergens vorig jaar kreeg ik een mail dat de volgende keuzedag klaar stond die geldig was van 1 augustus 2023 tot 31 juli 2024 ipv tot en met 31 juli 2024 zoals op het overzicht staat.


Het blijft echt zo ontzettend amateuristisch dit. Kan er werkelijk niet bij 😪


@MoDe Hoe is het hier 6 maanden later mee (voor diegenen die nog tweemaandelijkse Keuzedagen hebben)?

Staat er overal geldig van 1 oktober 2024 tot 1 oktober 2025 (dus niet op 1 oktober 2025 zelf)

Of gewoon nog van 1 oktober 2024 t/m 30 september 2025 (het meest logische)

En zou je die op 30 september nog wel kunnen ophalen en gebruiken, of staat dan de volgende al klaar (die je dus pas vanaf 1 oktober kunt gebruiken en de vorige is weg) ❓

Nogmaals, als je die op 29 september (of eerder) ophaalt is hij echt gewoon geldig voor reizen op 30 september, maar op 30 september ophalen lukt dus niet meer omdat je er dan eentje voor oktober krijgt.

De vorige is weg want er kan er maar eentje klaar staan en die is ‘vandaag (fictief) 30 september’ nog niet geldig… 😥


Reageer