Ik ben nu al meer dan een week aan het bellen met de klantenservice van de NS. Ik heb nog 2 keuzedagen staan, ik zie ze als ik inlog op mijn account maar bij de automaat zijn ze niet zichtbaar en kan ik ze niet gebruiken. Meerdere keren over gebeld en de klantenservice kan mij niet helpen. Zeggen dat ik de dagen nog heb, ja, dat weet ik, maar ik zie ze niet. Andere automaten geprobeerd en ik heb 5 jaar keuzedagen en nooit eerder dit probleem gehad.
Antwoord
keuzedagen wel zichtbaar in mijn NS, maar niet bij de automaat
Beste antwoord door Thom
Staan ze wel in het overzicht op Mijn NS bij uw abonnement? Zijn ze nog wel geldig? Dat moet zichtbaar zijn voor Klantenservice.
Het is wel van belang dat ze ergens aantoonbaar te vinden zijn. Het automaat werkte bij mij altijd correct. Weet u zeker dat u ze niet heeft verbruikt? Het gebeurt soms dat mensen een keuzedag op de kaart hebben staan en het de reiziger ontging. Dat kan zelfs twee keer het geval zijn als ze niet bij NS maar vanaf een winkelautomaat er op zijn gezet.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.