Skip to main content
Antwoord

keuzedagen zijn SPOORLOOS

  • July 25, 2023
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

per 19 juni is mijn abonnement met keuzedagen verlengd. Op mijnNS staan de dagen klaar, ik kan er eentje ophalen.

afgelopen zondag wilde ik van deze dag gebruik maken maar helaas; er stond niets klaar!

 

Net contact gehad met de Klantenservice die mij niet kon helpen en dit traject instuurde.

GRAAG SNELLE OPLOSSING VOOR DIT PROBLEEM

Beste antwoord door MoDe

Dag @Elsmm Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity en geen chat. Wij kunnen jou niet verder helpen, daarvoor moet je toch weer bellen, of contact opnemen via Facebook, Twitter of chat. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens.

2 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • July 25, 2023

Dag @Elsmm Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity en geen chat. Wij kunnen jou niet verder helpen, daarvoor moet je toch weer bellen, of contact opnemen via Facebook, Twitter of chat. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens.


Rory NS
Moderator
  • Moderator
  • July 25, 2023

Hallo Elsmm en welkom bij de NS Community!

 

Wat vervelend dat er problemen zijn met de Keuzedagen. Zoals MoDe terecht aangeeft, is dit eerder een zaak voor de Klantenservice. Hier op het forum kunnen we niet openbaar ingaan op persoonlijke vragen. Mocht je er met mijn collega's niet uitkomen, dan mag je mij best een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres. Dan kijk ik even met je mee.