beantwoord

keuzedagen zijn SPOORLOOS

  • 25 July 2023
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

per 19 juni is mijn abonnement met keuzedagen verlengd. Op mijnNS staan de dagen klaar, ik kan er eentje ophalen.

afgelopen zondag wilde ik van deze dag gebruik maken maar helaas; er stond niets klaar!

 

Net contact gehad met de Klantenservice die mij niet kon helpen en dit traject instuurde.

GRAAG SNELLE OPLOSSING VOOR DIT PROBLEEM

icon

Beste antwoord door MoDe 25 July 2023, 13:10

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Elsmm Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity en geen chat. Wij kunnen jou niet verder helpen, daarvoor moet je toch weer bellen, of contact opnemen via Facebook, Twitter of chat. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens.

Hallo Elsmm en welkom bij de NS Community!

 

Wat vervelend dat er problemen zijn met de Keuzedagen. Zoals MoDe terecht aangeeft, is dit eerder een zaak voor de Klantenservice. Hier op het forum kunnen we niet openbaar ingaan op persoonlijke vragen. Mocht je er met mijn collega's niet uitkomen, dan mag je mij best een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres. Dan kijk ik even met je mee.

Reageer