Skip to main content

Kids Vrij Abonnement bestellen veel te moeilijk

• February 9, 2025
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

We hebben inmiddels al heel wat railrunners gekocht omdat het kopen van een abonnement nooit werkt via de site. Zojuist is het eindelijk gelukt en heb ik voor 2 kinderen het kunnen afhandelen. Ik ben gewoon tech savy genoeg om me er doorheen te worstelen, maar als ik niet goed was met dit soort dingen had ik het al lang opgegeven en meer railrunners gekocht.

Wat gaat er mis:

• Crashen. De site loopt vast en geeft errors.
  • Contact met de bank mislukt, kan niet betalen. Uiteindelijk is het met ASN wel gelukt, ABN nooit.
  • Foto’s uploaden. Steeds krijg ik de melding dat de foto’s niet van een gezicht zijn, terwijl mijn kinderen er prima op staan. Ik heb zeker 10 fotos per kind geprobeerd. Uiteindelijk is van 1 kind alleen een foto met een muts goedgekeurd. Stop met computers beslissingen laten maken als ze incompetent zijn.
  • De klantenservice heeft geen email adres. Het is zondagochtend en ik wil niet chatten, niet tijdens werkuren, en nooit niet. Niet met een chatbot en niet met een mens die toch niet helpt.

1 reactie

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • February 9, 2025

Goedemorgen lukask. Welkom bij de NS Community! 

Het is spijtig om te lezen dat je dit zo naar hebt ervaren. Om je punten even aan te pakken:

1.  Waar exact was de crash en wat kreeg je dan te zien? Heb je hier ook screenshots van? Dan zet ik het door.
2.  Zodra je de betaling begint is dit uit onze handen, hier kan ik je helaas niet mee helpen.
3.  Vaak is de belichting of her format dat het mee geupload is de reden dat dit niet gepakt wordt, ik zet hier al wel een melding over door. 
4.  We hebben inderdaad geen algemeen e-mailadres en dit is op dit moment een bewuste keuze. Je kunt kiezen voor contact via al onze andere kanalen hier