kids vrij gebruiken | NS Community
beantwoord

kids vrij gebruiken

  • 19 August 2016
  • 1 reactie
  • 7815 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb voor mijn kinderen een kids vrij abonnement aangeschaft, maar ik begrijp nog niet goed hoe dit in zijn werk gaat. Staat dit altijd 'aan'?
icon

Beste antwoord door Tochjo 19 August 2016, 19:58

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Kinderen van 4 tot en met 11 jaar reizen gratis mee met een volwassene als zij een eigen persoonlijke OV-chipkaart hebben met daarop het abonnement Kids Vrij. Het meereizende kind (of althans zijn OV-chipkaart) moet voor elke reis in- en uitchecken, maar er hoeft geen saldo op de kaart te staan, want het kind reist altijd gratis mee.

Als uw kinderen al eigen persoonlijke OV-chipkaarten hadden en u Kids Vrij hebt aangeschaft voor op die kaarten (door het nummer van de kaarten tijdens de bestelling in te vullen), dan moet u Kids Vrij nog op de kaart laden door bij een kaartautomaat "Ophalen bestelling" te kiezen. Als dat gebeurd is, dan kunnen uw kinderen daarna gratis reizen door in en uit te checken.

Als u er bij de bestelling van Kids Vrij voor gekozen hebt om voor 7,50 euro een persoonlijke OV-chipkaart mee te bestellen, dan zal het abonnement al op de kaart staan als de kaart per post bij u bezorgd wordt. Uw kinderen kunnen dan meteen reizen door in en uit te checken.

Reageer