Ik heb nu al 2x €0,01 betaald en mijn rekening nummer is nog steeds niet veranderd. Ik heb van dezelfde bank een ander rekening nummer wat als nieuw bankrekeningnummer moet worden ingesteld.
Ik denk dat ik nu al zeker 4 x gebeld heb om dit probleem op te lossen. Medewerkers van de klantenservice of snappen het niet, hebben geen idee waar je het over hebt, geven je verkeerde informatie, als er buiten het script een probleem is weten ze niet hoe dit opgelost moet worden en mag je het lekker uitzoeken.
En laat me niet beginnen hoe vaak er wordt opgehangen. Ik denk dat ik wel in de 5 minuten tijd zeker 3 x is opgehangen. En niet omdat het gesprek langer dan 20 minuten duurde, zoals een medewerker mij vertelde. gewoon gelijk of nogeneens 2 minuten in het gesprek.
En met de chat is al helemaal niet veel beter.
Ik vind de NS klantenservice echt de slechtste waar ik ooit mee te maken heb gehad. En nu zit ik dus met het probleem dat ik en al 2x heb betaald en nog steeds niet verder ben. En dit is niet de eerste keer dat ik dit soort situaties heb gehad met de NS. En een klantenservice die mij alleen maar geld kost en je niet kan helpen. Waarom kan dit niet op een andere manier. Of kun je de afdeling die je nodig hebt niet direct bereiken?
Kom maar met een oplossing een compensatie want dit is echt te achterlijk voor woorden.