beantwoord

Klassewissel bij andere vervoerder

  • 16 January 2024
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

Goedemorgen. Tot voor enkele maanden geleden was het voor mij mogelijk om mijn NS businesscard ook bij Blauwnet automaten om te zetten naar eerste klas voor een dag. Die optie is er nu helaas niet meer. Nu dacht ik dat dan te doen via de MijnNS app maar ik zie niets staan hiervoor en daarna las ik ook dat abonnementhouders dat alsnog altijd bij een automaat moeten doen. Dat is nou niet bepaald handig en zeker niet als het niet kan bij het begin van je reis die, zoals je al wel voelt aankomen, bij een Blauwnet station aanvangt. Snel nog naar een NS automaat op station Zwolle voor de overstap is door de korte tijd ook niet mogelijk dus… 
 

Is er een mogelijkheid voor mij om alsnog van klasse te wisselen bij het begin van mijn reis? Komt de optie bij Blauwnet automaten weer terug? Of komt er nog een aanpassing in de NS app hiervoor? Het is toch te gek voor woorden dat je met een dure zakelijke kaart juist niet kunt wisselen naar eerste klas als je niet bij een NS station begint en zelfs de app je niet verder kan helpen. 

icon

Beste antwoord door Rory NS 16 January 2024, 13:37

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo AlphaW0lf en welkom bij de NS Community!

Ik kan me voorstellen dat je deze optie graag terug zou zien. M.b.t. het NS-gedeelte van je vraag zou ik willen adviseren om deze te stellen bij NS Zakelijk. Helaas hebben wij geen zicht op de beslissingen die bij Blauwnet worden genomen. Hiervoor kan je het beste terecht bij de vervoerder op jouw traject.

Reageer