Geachte lezer, Ik heb Flex weekend vrij - ik ging vorige week zaterdag vanaf Steenwijk - trein bomvol - dus activeren 1e klassen a € 6,00 === maar wat staat er op mijn App nota € 15,78 zijnde heen reis € 7,89 en terug weer € 7,89 en dat klopt niet. Immers er staat 1e klassen € 6,00 en niet voor de heen en dan weer terug nog een keer moet betalen ofwel op de nota. die ene keer € 7,89 is daar aan toe - maar er staat niet in de omschrijving van activeren dat het dubbel gerekend gaat worden. Graag een oplossing hiervoor
Antwoord
Klassewissel ingeven bij te korte trein
Beste antwoord door Thom
Als u Flex WeekendVrij heeft, reist u eerste klas met gereduceerd tarief en niet met een vaste toeslag van zes euro. Dat was indertijd wel het geval met klassiek WeekendVrij, maar nu niet meer. Het is correct berekend en u heeft geen recht op geld terug helaas.
U kunt eerste klas selecteren als een soort upgrade bij Flex Weekendvrij in de meeste gevallen, maar dan moet u uitgecheckt zijn.
Wie weet kan Klantenservice nog wat coulance tonen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.