klem met ov fiets product bestellen | NS Community
beantwoord

klem met ov fiets product bestellen

  • 15 December 2021
  • 13 reacties
  • 338 Bekeken

Ik kan het product niet ophalen / afrekenen. Kan iemand mij helpen?

 

icon

Beste antwoord door Maxime NS 23 January 2022, 15:04

Bekijk origineel

13 reacties

Welkom op onze NS Community ejpouw. Probeer je OV-fiets te bestellen en heb je al NS Flex? OV-fiets zit al bij NS Flex in, dus hoeft niet apart besteld te worden. Is dit het geval? Anders help ik graag verder.

Reputatie 7

Ik zie de melding; Er is nog een open bestelling voor hetzelfde product. Daar zijn al meerdere topics over.

 

Recent deze. Advies is dus om een dag te wachten en het morgen opnieuw te proberen.

 

Macklobell's advies kun je inderdaad even afwachten. Mocht het daarna nog hetzelfde geval zijn, laat dan maar even weten welke producten je al hebt, omdat je OV-fiets probeert te bestellen.

Dank voor de hulp. Ik heb het gisteren geprobeerd en vandaag weer. Dagje rust heeft niet geholpen helaas. Andere mogelijkheden?

Is het inmiddels opgelost? Anders mag je mij een privébericht sturen en kijk ik even met je mee. 

igure widgigure widget

Nog geen verandering. Ik heb Maxime een privé berichtje gestuurd.

Macklobell's advies kun je inderdaad even afwachten. Mocht het daarna nog hetzelfde geval zijn, laat dan maar even weten welke producten je al hebt, omdat je OV-fiets probeert te bestellen.

Ik heb geen andere producten op de kaart staan gek genoeg.

Ik wacht nog op de gegevens van ejpouw en hoop dat we het dan kunnen oplossen.

Ik wacht nog steeds op bericht van epjouw.

Ik heb niet meer van TS gehoord en hoop dat dat is omdat het inmiddels is gelukt.

Hello Maxime, I am also facing similar issue. Can you please check?

Reputatie 6
Badge +2

Hi mihir sanghavi and welcome to the NS Community! 
Is it also the issue that you can't pay for the order? Did you already tried to order the contract in another browser on a laptop or computer?

Reageer