Skip to main content
Antwoord

klem met ov fiets product bestellen

  • December 15, 2021
  • 13 reacties
  • 432 Bekeken

Ik kan het product niet ophalen / afrekenen. Kan iemand mij helpen?

 

Beste antwoord door Maxime NS

Ik heb niet meer van TS gehoord en hoop dat dat is omdat het inmiddels is gelukt.

13 reacties

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • December 15, 2021

Welkom op onze NS Community ejpouw. Probeer je OV-fiets te bestellen en heb je al NS Flex? OV-fiets zit al bij NS Flex in, dus hoeft niet apart besteld te worden. Is dit het geval? Anders help ik graag verder.


  • Reisleider****
  • December 15, 2021

Ik zie de melding; Er is nog een open bestelling voor hetzelfde product. Daar zijn al meerdere topics over.

 

Recent deze. Advies is dus om een dag te wachten en het morgen opnieuw te proberen.

 


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • December 15, 2021

Macklobell's advies kun je inderdaad even afwachten. Mocht het daarna nog hetzelfde geval zijn, laat dan maar even weten welke producten je al hebt, omdat je OV-fiets probeert te bestellen.


  • Auteur
  • Sprinter
  • December 15, 2021

Dank voor de hulp. Ik heb het gisteren geprobeerd en vandaag weer. Dagje rust heeft niet geholpen helaas. Andere mogelijkheden?


Maxime NS
  • Oud Moderator
  • December 17, 2021

Is het inmiddels opgelost? Anders mag je mij een privébericht sturen en kijk ik even met je mee. 


  • Auteur
  • Sprinter
  • December 19, 2021

igure widgigure widget


  • Auteur
  • Sprinter
  • December 19, 2021

Nog geen verandering. Ik heb Maxime een privé berichtje gestuurd.


  • Auteur
  • Sprinter
  • December 19, 2021

Macklobell's advies kun je inderdaad even afwachten. Mocht het daarna nog hetzelfde geval zijn, laat dan maar even weten welke producten je al hebt, omdat je OV-fiets probeert te bestellen.

Ik heb geen andere producten op de kaart staan gek genoeg.


Maxime NS
  • Oud Moderator
  • December 24, 2021

Ik wacht nog op de gegevens van ejpouw en hoop dat we het dan kunnen oplossen.


Maxime NS
  • Oud Moderator
  • January 8, 2022

Ik wacht nog steeds op bericht van epjouw.


Maxime NS
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 23, 2022

Ik heb niet meer van TS gehoord en hoop dat dat is omdat het inmiddels is gelukt.


  • Op het juiste spoor
  • July 5, 2022

Hello Maxime, I am also facing similar issue. Can you please check?


Lorena NS
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • July 5, 2022

Hi mihir sanghavi and welcome to the NS Community! 
Is it also the issue that you can't pay for the order? Did you already tried to order the contract in another browser on a laptop or computer?