korting

  • 2 October 2022
  • 6 reacties
  • 119 Bekeken

Hallo

ik heb gehoord dat ik voor mijn jaarlijkse abonnement 21% krijg

dan ga ik geen 61€ per jaar betalen maar wat minder


6 reacties

En waar komt dat fabeltje vandaan ?

Reputatie 7
Badge +3

Wat bedoel je? Als je niet wilt betalen voor een abonnement, dan kun je deze opzeggen.

Reputatie 7
Badge +4

61 euro is de prijs van een Dalvoordeelabonnement op saldo per jaar. Er is een tijd geweest dat daar bijna permanent een aanbod mee was voor 29 euro per jaar maar dat is al lang niet meer zo. Het Dalvoordeelabonnement op saldo is ook wel aangeboden voor minder dan €5,10 en zelfs met flinke korting per maand, maar die actie is ook voorbij.

Er is ons niets bekend van de actie die u noemt, en doorgaans weten we het hier wel als er voordeel te halen is. ;-)

Reputatie 7
Badge +1

Je kan de kosten over het jaar drukken tot onder 50, ALS je de moeite neemt-en je daartoe eerst grondig inleest over hoe+wat-door in de vakantietijden als je toch niet in NL bent en niet met NS kan, dat ABO stop te zetten-dat kan dus zo handig met FLEX. Maar niet met oude stijl DalVoordeel+reizen op saldo (met voor 60+ daarbij die keuzedaagjes). Het is niet echt een ABO, maar geeft je het recht om bij insjek in de daluren met korting te reizen.

Reputatie 7
Badge +4

Bent u in de war met het BTW-tarief? Dat is normaal al 9 procent bij NS. 

Badge +3

Zou dit om een bijabonnement gaan dat beëindigd wordt? Dan krijg je volgens mij één jaar 35% korting op een soortgelijk (Flex) abonnement.

Reageer