korting

  • 15 December 2022
  • 6 reacties
  • 119 Bekeken

ik heb al jaren een dalvoordeelabonnement en krijg ieder jaar 15 euro korting. Heb gebeld met de NS en krijg dit jaar GEEN korting, kan alleen een klacht indienen………..ben ik niet mee eens


6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Waarom krijg jij ieder jaar korting?

Korting krijgen is geen recht. Meestal is korting op een abonnement eenmalig. Je mag blij zijn dat je deze jaren hebt gehad. De meeste abonnementhouders hebben nooit korting.

Reputatie 7
Badge

@hanneke2 waarom kreeg u die korting?

Reputatie 7
Badge +3

Er werd wel eens korting gegeven als iemand zijn abonnement wilde opzeggen, omdat er maar weinig gebruik van gemaakt werd. Op die manier werd iemand verleid het abonnement toch te behouden. En daar valt best wat voor te zeggen.
Maar als je die korting elk jaar opnieuw geeft, schiet het z'n doel wel voorbij. En is ook niet eerlijk tegenover andere abonnementhouder die jaarlijks gewoon het volle pond betalen.

Er werd wel eens korting gegeven als iemand zijn abonnement wilde opzeggen, omdat er maar weinig gebruik van gemaakt werd. Op die manier werd iemand verleid het abonnement toch te behouden. 

De dwaasheid bij NS Marketing kent geen grenzen.

Reputatie 7
Badge +4

@mrfreeze Ik denk dat het nog veel verder ging. Het Dalvoordeelabonnement werd heel vaak voor 29 euro aangeboden terwijl het standaard iets van vijf tientjes was. Als er geen sprake was van een regelmatig terugkerend aanbod, dan was het zogenaamd opzeggen en dan bood NS het wel aan voor 29 euro. Dat liep op een gegeven moment ook uit de hand, want ik denk dat er wel erg veel mensen gebruik van maakten. Bommel ook, die kreeg een extra setje keuzedagen op die manier goedkoper. Mensen die nog een normale prijs betaalden, voelden zich gekke Henkie en daar was wat voor te zeggen. 

Badge +3

Ik heb in het verleden inderdaad via de Klantenservice tot twee keer toe een Dal Voordeel abonnement kunnen verlengen voor 29 euro (korting 21 euro), omdat ik er aantoonbaar weinig gebruik van maakte.

Actiekaartjes (Kruidvat, AH, HEMA, Etos etc.) waren er toen eigenlijk altijd en waren goedkoper, dan kocht ik er bijv. 10 en als ik er overhield gingen die tegen kostprijs (of iets minder) weg via Marktplaats.

Na de komst van NS Flex (en het verdwijnen van de actiekaartjes) was het gedaan met die korting, neem maar NS Flex (bijv. Weekend Voordeel) als je weinig reist. Logsich.

Reageer