ik heb al jaren een dalvoordeelabonnement en krijg ieder jaar 15 euro korting. Heb gebeld met de NS en krijg dit jaar GEEN korting, kan alleen een klacht indienen………..ben ik niet mee eens
Waarom krijg jij ieder jaar korting?
Korting krijgen is geen recht. Meestal is korting op een abonnement eenmalig. Je mag blij zijn dat je deze jaren hebt gehad. De meeste abonnementhouders hebben nooit korting.
Er werd wel eens korting gegeven als iemand zijn abonnement wilde opzeggen, omdat er maar weinig gebruik van gemaakt werd. Op die manier werd iemand verleid het abonnement toch te behouden. En daar valt best wat voor te zeggen.
Maar als je die korting elk jaar opnieuw geeft, schiet het z'n doel wel voorbij. En is ook niet eerlijk tegenover andere abonnementhouder die jaarlijks gewoon het volle pond betalen.
Er werd wel eens korting gegeven als iemand zijn abonnement wilde opzeggen, omdat er maar weinig gebruik van gemaakt werd. Op die manier werd iemand verleid het abonnement toch te behouden.
De dwaasheid bij NS Marketing kent geen grenzen.
Ik heb in het verleden inderdaad via de Klantenservice tot twee keer toe een Dal Voordeel abonnement kunnen verlengen voor 29 euro (korting 21 euro), omdat ik er aantoonbaar weinig gebruik van maakte.
Actiekaartjes (Kruidvat, AH, HEMA, Etos etc.) waren er toen eigenlijk altijd en waren goedkoper, dan kocht ik er bijv. 10 en als ik er overhield gingen die tegen kostprijs (of iets minder) weg via Marktplaats.
Na de komst van NS Flex (en het verdwijnen van de actiekaartjes) was het gedaan met die korting, neem maar NS Flex (bijv. Weekend Voordeel) als je weinig reist. Logsich.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.