Vroeger duurden de daluren in juli en augustus de hele dag. Volgens de telefonische klantenservice is dat afgeschaft. Maar op de website lees ik dit, als ik een reis kies die in augustus vóór 9 uur vertrekt. Hoe zit dat?

Vroeger duurden de daluren in juli en augustus de hele dag. Volgens de telefonische klantenservice is dat afgeschaft. Maar op de website lees ik dit, als ik een reis kies die in augustus vóór 9 uur vertrekt. Hoe zit dat?

Beste antwoord door mrfreeze
De daluren zijn in juli en augustus hetzelfde als de rest van het jaar. Dus van 9.00 - 16.00 uur en van 18.30 - 6.30 uur.
Ik neem aan dat je refereert aan de prijzen die getoond worden? Sinds kort worden in de planner de prijzen van Dal Voordeel-abonnement getoond, waarschijnlijk om dit abonnement te promoten. Deze worden ook getoond bij reizen die in de spits beginnen. Kan me voorstellen dat dit verwarrend overkomt. Daarnaast klopt de bijgevoegde tekst niet, want bij een kaartje uit de automaat komt er ook nog een euro bij, die niet meegenomen is in de berekening. Daar is al eerder melding van gedaan, maar dat wist je al 😉
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.