Skip to main content

Ik heb in juli mijn studie afgerond en probeer de 40% korting na studeren aan te vragen alleen wanneer ik dit doe krijg ik constant een technische fout melding. Heb het via meerdere surfers geprobeerd maar geen succes. Wie kan mij hierbij helpen?

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen met algemene vragen. Wij kunnen helaas niets voor u betekenen als er zich een probleem voordoet bij het bestellen van een abonnement.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen met algemene vragen. Wij kunnen helaas niets voor u betekenen als er zich een probleem voordoet bij het bestellen van een abonnement.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Kleine correctie @Tochjo : tussen 07:00 en 23:00 uur

'T zal wel weer een probleem zijn met de website van NS...

Kleine correctie @Tochjo : tussen 07:00 en 23:00 uur

Onderaan deze pagina staat dat de telefonische klantenservice dag en nacht bereikbaar is.

Onderaan deze pagina staat dat de telefonische klantenservice dag en nacht bereikbaar is.

Chatten kan van 07:00-23:00, bellen kan 24/7

Ik schreef ook niet dat chatten 24 uur per dag kan.

Kleine correctie @Tochjo : tussen 07:00 en 23:00 uur

Bellen in de nacht is alleen voor noodgevallen. Anders krijg je bandje dat je volgende ochtend vanaf 07 uur moet terugbellen

Zolang de website aangeeft dat de telefonische klantenservice dag en nacht bereikbaar is, is dat wat ik in mijn berichten zet. Als NS niet wil dat klanten 's nachts gaan bellen voor niet-urgente zaken, dan moeten ze dat op de website erbij zetten.

@Sander-VH 7.00-23.00 is de tijd dat X bereikbaar is. NS klantenservice is 24/7 telefonisch bereikbaar.

@Sander-VH 7.00-23.00 is de tijd dat X bereikbaar is. NS klantenservice is 24/7 telefonisch bereikbaar.

Volgens mij beweert @Sander-VH dat ook niet. Hij zegt alleen dat het voor noodgevallen bereikbaar is.

Sommige afdelingen zijn inderdaad niet 24/7 bereikbaar (zoals OV-chipkaart optie 3 of de financiële afdeling voor vragen over je factuur).

Maar worstel je gerust door het keuzemenu heen om toch iemand te spreken te krijgen. Of is de helpdesk in Paramaribo wegbezuinigd of beperkt tot ‘noodgevallen’?

Reageer