beantwoord

Korting nieuw jaarlijks abonnement

  • 9 October 2022
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Door ziekte en heb ik afgelopen jaar zeer weinig kunnen reizen en gebruik kunnen maken van mijn jaarlijks abonnement en de 7 keuzedagen,,Dit kunt u nakijken.

Mijn vraag is of ik bij het nieuwe jaarabonnement wat korting kan krijgen of de keuze dagen mee kan nemen naar het nieuwe abonnement

icon

Beste antwoord door Robert B 9 October 2022, 18:50

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Door ziekte en heb ik afgelopen jaar zeer weinig kunnen reizen en gebruik kunnen maken van mijn jaarlijks abonnement en de 7 keuzedagen,,Dit kunt u nakijken.

Mijn vraag is of ik bij het nieuwe jaarabonnement wat korting kan krijgen of de keuze dagen mee kan nemen naar het nieuwe abonnement

 

Het simpele antwoord is nee. Gaat niet gebeuren. Dat u uw keuzedagen niet gebruikt is toch echt uw probleem en niet van de NS. Dat dit door ziekte komt is vervelend, maar geeft niet het recht op enige compensatie.

Badge +3

Niet gebruikte Keuzedagen bent u kwijt, maar als er het laatste jaar aantoonbaar weinig gereisd is dan kunt u altijd contact opnemen met de Klantenservice om een verlengingsaanbod te doen.

Dat is mij in het verleden ook een paar keer gelukt (Dal Voordeel verlengen voor 29 i.p.v. 50 euro), maar sinds er NS Flex is doet men dat natuurlijk niet meer (Keuzedagen heb ik niet).

Reageer