Hi! Ik krijg ineens een rekening binnen van 80 euro maar heb in de maand juli bijna niet met de trein gereisd. Nu heb ik ook mijn abbo opgezegd 2 maanden geleden. Ik had een automatisch opladen abbo dus een ns flex. daarnaast kan ik ook de factuur niet in zien waar deze kosten vandaan komen…
Als u de facturen ook niet kunt inzien als u inlogt met een browser, blijft er weinig anders over dan contact op te nemen met Klantenservice. De wachttijden zijn echter lang. Als u er achter kunt komen via Facturen, en dat is de koninklijke weg, dan is dat veel makkelijker.
Een NS Flex abonnement werkt met betalen achteraf, het is geen automatisch opladen; dat kan alleen met reizen op saldo. Met Flex staat er normaal geen saldo meer op uw kaart.
Het kan ook zijn dat er correctietarieven in rekening zijn gebracht als u niet goed heeft in- of uitgecheckt. Of als u met een tweedeklaskaartje eerste klas reisde. Dat is doorgaans 20 euro per keer. U zult het zelf moeten nakijken, wij kunnen niet bij de administratie.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.