beantwoord

kosten abo wijzigen?

  • 13 August 2022
  • 3 reacties
  • 195 Bekeken

Ik wil mijn flex dal voordeel opzeggen, maar flex basis behouden. Ik krijg dan in beeld dat ik 10 euro administratiekosten moet betalen. Klopt dat? 

icon

Beste antwoord door Tochjo 13 August 2022, 11:29

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Nee, dat wordt ten onrechte getoond. Als u deze wijziging doorvoert, zullen er geen administratiekosten in rekening worden gebracht. U hoeft dus geen 10 euro te betalen.

NS is op de hoogte van deze foutieve melding, maar kennelijk is het lastig om die op korte termijn te corrigeren.

Reputatie 7
Badge +3

Ik snap werkelijk niet dat NS niet meer prioriteit geeft aan dit soort zaken. Als je al ziet hoeveel vragen er op dit forum over binnenkomen. Je kunt ervan uitgaan dat er bij de klanteNService een veelvoud binnenkomt. Moet je 's nagaan hoeveel dat kost. Nog los van de frustratie over de (extreem) lange wachttijden. En waarschijnlijk is het met een half uurtje werk opgelost.

Reputatie 7
Badge +1

Ik snap werkelijk niet dat NS niet meer prioriteit geeft aan dit soort zaken. Als je al ziet hoeveel vragen er op dit forum over binnenkomen. Je kunt ervan uitgaan dat er bij de klanteNService een veelvoud binnenkomt. Moet je 's nagaan hoeveel dat kost. Nog los van de frustratie over de (extreem) lange wachttijden. En waarschijnlijk is het met een half uurtje werk opgelost.

Op Twitter ook de nodige discussies daarover. Geheel eens mrfreeze onbegrijpelijk dat dit soort dingen niet snel worden opgelost.

Reageer