beantwoord

kosten abonnement.

  • 15 November 2023
  • 8 reacties
  • 88 Bekeken

Vandaag 18 november 2023 de rekening voor mijn treinabonnement ontvangen. De kosten: 94,70 euro. Vorig jaar was dit bedrag op 18 november 2022 87,70 euro.

Nu lees ik in uw ns mail van vandaag dat er voor 2024 geen verhoging plaats vindt.

Klopt mijn te betalen rekening 94,70 euro voor 2024 dan wel?

icon

Beste antwoord door Thom 15 November 2023, 15:02

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U heeft een jaarabonnement en dat wordt niet op 1 januari 2023 verhoogd, maar als u moet vernieuwen - en dat is nu het geval. U betaalt dus de verhoging per januari 2023. Volgend jaar in november betaalt u dezelfde prijs als nu, omdat er geen verhoging is per 1 januari 2024.

 

Uw te betalen rekening klopt dus wel degelijk, helaas.

Duidelijk Thom! Bedankt!

 

Ik heb mijn abonnement gewijzigd maar nu staat er een onbekende factuur van €338.38 open?

Abonnement is gewijzigd en ik heb elke maand verschillende factuur datums . Denk dat het niet klopt.

Reputatie 7
Badge +1

Abonnement is gewijzigd en ik heb elke maand verschillende factuur datums . Denk dat het niet klopt.

Enige wat u kan doen is contact opnemen met de klantenservice (zie rechtsbovenaan deze pagina "naar NS.nl”. Dit is een reiziger helpt reiziger forum,. Met de weinige informatie die u verstrekt kunnen we hier in ieder geval niets.

De kostenteller klopt niet (altijd). Deze is zeker na een wijziging meestal inaccuraat. Ik adviseer je de factuur af te wachten. Hier staat het wel correct op.

Reputatie 7
Badge +1

De kostenteller klopt niet (altijd). Deze is zeker na een wijziging meestal inaccuraat. Ik adviseer je de factuur af te wachten. Hier staat het wel correct op.

En ach dat is al jaren zo. Maar nog steeds staat de kostenteller daar nog ongewijzigd en wordt er ook niet aangegeven dat de kostenteller vaan niet accuraat is. Hoe simpel kan het zijn.

 

LET OP: Indien u uw abonnement heeft gewijzigd in de afgelopen maand, kan het zijn dat de kostenteller niet het juiste bedrag aangeeft.

 

NS beantwoord blijkbaar liever 1000 keer dezelfde vraag.   

Reageer