Daarvoor zult u contact op moeten nemen met Klantenservice. Uw verhaal is wat ingewikkelder dan normaal, dus bellen is het handigste. Het was overigens beter geweest vooraf contact met Klantenservice op te nemen, maar goed, achteraf kan het ook. 030 7515155. Het is handig als u al een overzicht van uw reizen bij de hand heeft.
Wij zijn een reizigersforum en kunnen u hier niet mee helpen. Wij kunnen niet bij de administratie.
Je kunt maximaal 3x per jaar beroep doen op vergeten abonnement. Omdat je waarschijnlijk meer dan 3 dagen gereisd hebt met jouw bankpas kun je het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Het was handiger geweest als je vooraf contact had opgenomen, dan had je vouchers of tijdelijk reisrecht gehad.
Je hebt jouw ov-chipcard inmiddels gevonden? Anders kun je deze blokkeren en een nieuwe aanvragen.
Welkom,
Gewoon via https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html dan heb je de klantenservice niet nodig. Mocht je je kaart niet snel terugvinden dan kan je via de klantenservice ook coupncodes krijgen,