beantwoord

kosten er bij gerekend

  • 13 November 2022
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

Ik zal laatst te kijken tussen mn kosten van de rijzen die ik heb gehad. En de kosten komen niet overeen met wat ik heb gereisd afgelopen maand.

icon

Beste antwoord door Tochjo 13 November 2022, 10:47

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Dit is een reizigers-helpen-reizigers community, dus wel hebben geen inzicht in je transactie en factuurgegevens. Als er echt iets niet klopt kan je het beste even contact met de klantenservice opnemen.

En als je het hebt over het kostentellertje in MijnNS, dat schijnt wel vaker niet te kloppen maar de uiteindelijke factuur is dan wel gewoon juist.

Badge +3

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij kunnen vanzelfsprekend niet bij uw klantgegevens, dus ook niet bij uw reishistorie en uw facturen. En dus ook niet kijken wat er in uw specifieke situatie aan de hand is.

In het algemeen geldt dat u voor elke incasso een uitgebreide specificatie van de kosten vindt in de factuur, die u kunt downloaden in Mijn NS (de website, niet de app) bij Betaaloverzicht. Daar kunt u zien waarvoor er kosten in rekening worden gebracht. Als het totaalbedrag hoger is dan u verwacht op basis van uw reiskosten, dan kan dat bijvoorbeeld komen doordat er correctietarieven in rekening zijn gebracht.

Als u van mening bent dat er ten onrechte kosten in rekening worden gebracht, dan kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice daarover. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Houdt u bij online contact rekening met een reactietijd die kan oplopen tot enkele dagen.

Reageer