Ik heb een bedrag overgemaakt naar NS ter overboeking, op dezelfde NS rekening, maar dan blijven ze dat bedrag in rekening brengen en zeg je je abonnement af, ook al heb je de klantenservice gebeld, en zien ze geen achterstand in het systeem, een rommelig werksysteem van de NS.
Bladzijde 1 / 1
Welkom op de NS Community, Ladyangy. Mij is niet zo goed duidelijk wat hier mis gaat, maar helaas heb ik ook geen inzage in je gegevens.
Heb je bij de overboeking wel de juiste omschrijving gebruikt? Dit kan je klantnummer of factuurnummer zijn. Zonder dit kunnen we de betaling niet koppelen aan een factuur en loopt het inderdaad spaak.
Mijn advies is om toch mijn collega's van de Klantenservice te benaderen. Als je dit doet via de Live Chat, Twitter of Facebook kun je ook meteen een screenshot meesturen van de betaling die je hebt gedaan.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.