Laatste Mail die ik van u heb ontvangen | NS Community
beantwoord

Laatste Mail die ik van u heb ontvangen

  • 6 October 2021
  • 6 reacties
  • 116 Bekeken

“Uw nieuwe factuur 420004398132 staat voor u klaar in MijnNS, in het menu onder Facturen.

Het totaalbedrag is € 216,00.
 

Het door u te betalen bedrag wordt omstreeks 11 oktober 2021 via automatische incasso van uw rekeningnummer  afgeschreven. “

Uw laatste e mail is dat .Hoewel ik dal vrij abonnement hoe ik ook 216,00 Euro bedrag moet betalen .Kunt u mij uitleggen ?

Muammer Gokgözlüoğlu 

icon

Beste antwoord door Thom 6 October 2021, 07:47

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Kijkt u op MijnNS eens onder ‘Facturen’ hoe het bedrag tot stand is gekomen. Mogelijk vindt u ook informatie bij de Reishistorie. 

Wij zijn geen adres van Klantenservice, maar een forum waar reizigers elkaar informeren, en voor administratieve vragen bent u hier dus niet op de goede plek.

 

Het is beter uw persoonlijke zaken weg te halen. Het is hier geen postadres van NS, maar een openbaar forum. Iedereen kan uw gegevens lezen.

waarom verschillende de factuur bedragen in jullie NS mail wbt de keuzedagen ?:

bij abonnement: €26 en verderop bij incasso 26,50

Wat is het correcte bedrag?

Reputatie 7
Badge +3

waarom verschillende de factuur bedragen in jullie NS mail wbt de keuzedagen ?:

bij abonnement: €26 en verderop bij incasso 26,50

Wat is het correcte bedrag?

€26,50 in 2022.

In 2023 wordt dit €27.50.

dat is niet wat ik bedoelde in mn bericht! Er staan 2 verschillende bedragen in de NS factuur cq bericht!

hoe klan dat ?

Reputatie 7
Badge +3

Dat is lastig zo te beoordelen. Bedoelt u dat er in een e-mail een ander bedrag staat dan in de factuur? Is het mogelijk screenshots te plaatsen? (eventuele persoonlijke info weghalen)

Reputatie 7
Badge +3

dat is niet wat ik bedoelde in mn bericht! Er staan 2 verschillende bedragen in de NS factuur cq bericht!

hoe klan dat ?

Kwestie van verkeerd kopiëren van zelfde mail in 2021

Reageer