Ik reis met een Traject vrij abonnement elke week van Roosendaal naar Rotterdam.
In de zomervakantie , maand juli heb ik dit gepauzeerd.
Bij de re-activatie in augustus moest ik opnieuw vertrek en eindbestemming opgeven.
Als je Roosendaal intikt komt als eerste Roosendaal-grens naar voren en dat heb ik gekozen want er is maar EEN station in Roosendaal.
Na 2 maanden valt me op dat er meer is afgeschreven dan voorheen.
Bij controle stel ik vast dat Roosendaal grens - Rotterdam Blaak 319 Euro kost waarentegen Roosendaal - Rotterdam Blaak 286 Euro kost.
Toen heb ik NS gecontacteerd via de chat. Dit uitgeleged en aangegeven dat mijn bij de NS bekende reishistorie klaarblijkleijk vanaf Roosendaal is en niet “Roosendaal grens”.
Ik werd doorverwezen naar 3 medewerkers met erg lange wachttijden.
Antwoord NS: “Dit is uw fout , u hebt er zelf voor gekozen” Restitutie van 2 x 33 Euro afgewezen.
Schandalig vind ik dit.