Ik heb vandaag een aanbieding per email ontvangen om voor 27 euro mn ns flex om te zetten naar een 2 mnd weekend vrij. Na op de link geklikt te hebben heb ik ingelogd, mn kaartnummer opgegeven en alles bevestigd. Als bevestiging email krijg ik ineens de reguliere prijs van 35 euro te zien. Chat wachttijd na 4 uur was vruchteloos, evenals een uur wachten aan de telefoon rond 21 uur. Ik vind dit toch wel schandalig, een fout van de ns en ik moet maar hemel en aarde zien te bewegen om contact met ze te hebben. Ze mogen echt eens iets aan de bereikbaarheid doen!
Antwoord
leuke email aanbieding maar verkeerde factuur
Beste antwoord door MoDe
De aanbieding is geldig voor mensen die geen Flex of alleen Flex basis hebben. Wat had jij op jouw kaart staan toen je van deze aanbieding gebruik wilde maken?
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.






