beantwoord

leuke email aanbieding maar verkeerde factuur

  • 4 May 2023
  • 13 reacties
  • 187 Bekeken

Ik heb vandaag een aanbieding per email ontvangen om voor 27 euro mn ns flex om te zetten naar een 2 mnd weekend vrij. Na op de link geklikt te hebben heb ik ingelogd, mn kaartnummer opgegeven en alles bevestigd. Als bevestiging email krijg ik ineens de reguliere prijs van 35 euro te zien. Chat wachttijd na 4 uur was vruchteloos, evenals een uur wachten aan de telefoon rond 21 uur. Ik vind dit toch wel schandalig, een fout van de ns en ik moet maar hemel en aarde zien te bewegen om contact met ze te hebben. Ze mogen echt eens iets aan de bereikbaarheid doen! 

icon

Beste antwoord door MoDe 4 May 2023, 23:50

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +3

De aanbieding is geldig voor mensen die geen Flex of alleen Flex basis hebben. Wat had jij op jouw kaart staan toen je van deze aanbieding gebruik wilde maken?

Reputatie 7
Badge +3

Staat de korting ook niet in Mijn NS? We krijgen hier vaker verhalen dat korting niet in de bevestigingsmail staat, maar wel in Mijn NS en op de factuur. Al stond het er bij mij een aantal maanden geleden wel netjes in:

 

Reputatie 6

De aanbieding is geldig voor mensen die geen Flex of alleen Flex basis hebben. Wat had jij op jouw kaart staan toen je van deze aanbieding gebruik wilde maken?

In de actiemail staat niks over geen Flex of alleen Flex Basis. Ook niet als je doorklikt.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

De aanbieding is geldig voor mensen die geen Flex of alleen Flex basis hebben. Wat had jij op jouw kaart staan toen je van deze aanbieding gebruik wilde maken?

In de actiemail staat niks over geen Flex of alleen Flex Basis. Ook niet als je doorklikt.

Op de actiepagina staat een link naar de voorwaarden en daar staat het wel dat over nieuwe Flex klant zijn of alleen Flex Basis hebben. Maar gezien de laatste zin daar kun je een abonnement wat je hebt wijzigen naar Flex Basis en dan voldoe je aan de voorwaarden. 

 

Reputatie 6

@Momo Het bijzondere is dat als ik klik op de link in mijn email, ik niet op de actiepagina kom die jij hier neerzet.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Momo Het bijzondere is dat als ik klik op de link in mijn email, ik niet op de actiepagina kom die jij hier neerzet.

Ik meen me te herinneren dat dat bij een eerdere actie (weet alleen niet of het toen ook om Weekend Vrij ging of Dal Voordeel) ook zo was dat je vanuit de mail niet kwam op de informatiepagina maar direct in de webshop. En op de webshop pagina staat geen link naar de actievoorwaarden, alleen naar de productvoorwaarden van de abonnementen. Ik kan alleen het topic waarin ik dat eerder aankaarte niet meer vinden. 

 

Dit is toch wel triest, laat dan op zn minst de reguliere prijs zien wanneer iemand de link aanklikt en t traject doorloopt ipv die 27 eur. Hoeveel mensen hebben welniet hun abonnement omgezet zonder t te beseffen? Meer geld vangen door onoplettende klanten een poot uit de draaien, hoe laag kun je gaan

Reputatie 7
Badge +3

Ik meen me te herinneren dat dat bij een eerdere actie (weet alleen niet of het toen ook om Weekend Vrij ging of Dal Voordeel) ook zo was dat je vanuit de mail niet kwam op de informatiepagina maar direct in de webshop. En op de webshop pagina staat geen link naar de actievoorwaarden, alleen naar de productvoorwaarden van de abonnementen. Ik kan alleen het topic waarin ik dat eerder aankaarte niet meer vinden. 

 

 

Deze?

 

Reputatie 7
Badge +3

Dit is toch wel triest, laat dan op zn minst de reguliere prijs zien wanneer iemand de link aanklikt en t traject doorloopt ipv die 27 eur. Hoeveel mensen hebben welniet hun abonnement omgezet zonder t te beseffen? Meer geld vangen door onoplettende klanten een poot uit de draaien, hoe laag kun je gaan

Dit is wat ik zie als ik vanaf de actiepagina ga naar de webshop en daar de button “Bestel nu” aan klik:

 

Ik zie dus de regulure prijs, hoeveel de korting is en wat de abonnementprijs de eerste 2 maanden is vanwege de korting.

Ook verderop in het bestelproces bij stap 2 (Controleren) en stap 3 (Betalen) zie ik dat:

 

Is dit wat jij ook zag bij het bestellen?

 

Als je nu echt een Weekend Vrij abonnement voor de reguliere prijs hebt bestel, heb je nog 14 dagen bedenktijd waarin je het abonnement weer kan annuleren. 

https://www.ns.nl/klantenservice/opzeggen-of-annuleren/bedenktijd.html

Reputatie 7
Badge +3

Deze?

 

Ja, die bedoel ik. 

Badge +3

Als het vanuit de mail niet lukt kan je ook gewoon naar de webshop gaan (of kies ‘ander abonnement’ vanuit Mijn NS) en daar Weekend Vrij kiezen, klik nog niet op Bestel nu.

Je ziet dan de normale prijs, maar als je ?p=WVR23 achter de url plakt krijg je de actieprijs en kan je verder met bestellen.

Reputatie 6

Als het vanuit de mail niet lukt kan je ook gewoon naar de webshop gaan (of kies ‘ander abonnement’ vanuit Mijn NS) en daar Weekend Vrij kiezen, klik nog niet op Bestel nu.

Je ziet dan de normale prijs, maar als je ?p=WVR23 achter de url plakt krijg je de actieprijs en kan je verder met bestellen.

Volgens mij is het probleem dat je dit dus niet kan doen als je al een Flex abbonement hebt. 

Badge +3

Volgens mij is het probleem dat je dit dus niet kan doen als je al een Flex abbonement hebt. 

Met Flex Dal Voordeel geen enkel probleem (tot aan stap 3 - Betalen). Denk dat het ook wel lukt als je al Weekend Vrij hebt 🤣

 

Reageer