Skip to main content

Ik heb het gratis weekendlidmaatschap maanden geleden gekocht, de contributie die ik normaal gesproken moet betalen is 34 €, maar ik betaal nu al twee maanden 61 €, ik ben student en ik stoor me enorm aan deze situatie.  

 

De widget in Mijn NS die de abonnementskosten weergeeft, klopt vaak niet. U kunt deze het beste negeren.

U schrijft dat u al twee maanden te veel betaalt, maar als het goed is, wordt het juiste bedrag van uw rekening afgeschreven. In Mijn NS (de website, niet de app) kunt u bij Betaaloverzicht/My payments voor elke afschrijving een gespecificeerde factuur vinden waarop precies staat vermeld waarvoor u moet betalen en hoeveel.


Valt me nog mee dat de factuurdatum lijkt te kloppen, bij mij staat er nu 31 augustus terwijl ik zeker weet dat ik 25 juli een factuur krijg, en voor een andere account op 9 augustus.

Let inderdaad dus vooral niet op dat tellertje, al zullen de reiskosten wel kloppen.


Reageer