beantwoord

lukt niet om mijn studenten ov te activeren

  • 31 August 2022
  • 4 reacties
  • 632 Bekeken

Ik heb een paar maanden geleden een studenten OV aangevraagd maar ik heb al meerdere keren proberen te activeren, dit lukt elke keer niet hoe kan dit. Wat moet ik doen om hem wel geactiveerd te krijgen, want nu moet ik steeds weer nieuwe kaartjes kopen of mijn kaart opladen. 

icon

Beste antwoord door Tochjo 31 August 2022, 16:34

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Het studentenreisproduct is geen product van NS, maar van DUO. U kunt het beste contact opnemen met de klantenservice van OV-chipkaart op nummer 0900-0980, want daar is de telefonische klantenservice voor het studentenreisproduct bij ondergebracht. Kies in het menu voor optie 2.

Reputatie 7
Badge +3

Begin jij nu aan jouw 1e studiejaar in HBO/WO en is dit jouw 1e OV? Dan is deze pas vanaf 1 september geldig en kun je deze waarschijnlijk dan pas activeren.

Reputatie 7
Badge +1

ENne: als je soms zo heel vooruitstrevend en ook modern al FLEX op je kaart had-haal dat er vliegensvlug vanaf-dat gaat lekker clashen. St-OV werkt zoals de klassieke sjip: met saldo voor alle tijden/reizen dat product niet geldig is. Dus geld erop zetten-zodra je in de - komt wil die niet meer.

Hoe komt het toch dat studenten HO zelfs niet het idee krijgen eerst gewoon de algemene instructie te lezen?

Badge +3

Begin jij nu aan jouw 1e studiejaar in HBO/WO en is dit jouw 1e OV? Dan is deze pas vanaf 1 september geldig en kun je deze waarschijnlijk dan pas activeren.

Nee, dat zou eerder moeten kunnen maar je krijgt per 1 september pas korting/vrij reizen.

Reageer