Een goede morgen mijn maandabonnement voor de trein is niet verwerkt in de nieuwe factuur
waarom. ???
Een goede morgen mijn maandabonnement voor de trein is niet verwerkt in de nieuwe factuur
waarom. ???
Goedendag,
Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity waar reizigers elkaar proberen te helpen. Wij hebben geen inzage in klantengegevens. Voor een antwoord op.jouw vraag kun je het beste bellen, chatten of via X en Facebook contact opnemen met NS klantenservice.
Welkom bij de NS Community!
Is men de abonnementskosten weer eens vergeten? Dan zal je spoedig een extra factuur krijgen waarop die staan.
Hallo Johannes Jacobus en welkom bij de NS Community,
Helaas is dit inderdaad gebeurd. Waarom dit gebeurd is is niet bekend. Je zal binnen een week nog een factuur krijgen met de abonnementskosten.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.