beantwoord

met abonnementen 40% alleen reizen

  • 7 November 2022
  • 6 reacties
  • 114 Bekeken

Hoi 

ik heb een vraag over de abonnement 40% die kost €5,10 per maand . kan ik alleen reizen met dit korting? Of moet met iemand reizen ? 

icon

Beste antwoord door Tochjo 7 November 2022, 20:51

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3

Als u een abonnement hebt, krijgt u altijd de korting als u reist, ook als u alleen reist. (Natuurlijk wel volgens de voorwaarden van het abonnement; zo krijgt u met het Dal Voordeel-abonnement van 5,10 euro per maand alleen 40 procent korting in de daluren .)

Ok

dan het is geen probleem als ik alleen reizen . 
maar ik heb gelezen dat ik moet met groep reizen want staat samenreizen 

Badge +3

Als u een abonnement hebt, dan mag u ook maximaal drie mensen die zelf geen abonnement hebben, met u laten meereizen met korting in de daluren. Dat is een van de voordelen van uw abonnement. Dat staat verder los van de korting die u zelf krijgt als u een abonnement hebt. Zie www.ns.nl/samenreiskorting voor meer informatie daarover.

Badge +3

Die optie voor Samenreiskorting in Mijn NS of de NS app doet helemaal niets, want je hebt al 40% dalkorting wegens je NS Flex Dal Voordeel abonnement.

Die optie zou eigenlijk niet getoond moeten worden, maar zelfs iemand met Altijd Vrij krijgt die te zien… 😓

Reputatie 6
Badge +1

Die optie voor Samenreiskorting in Mijn NS of de NS app doet helemaal niets, want je hebt al 40% dalkorting wegens je NS Flex Dal Voordeel abonnement.

Die optie zou eigenlijk niet getoond moeten worden, maar zelfs iemand met Altijd Vrij krijgt die te zien… 😓

Dan zou er moeten staan dat je samenreiskorting niet kunt activeren, omdat je al een abonnement hebt waarbij je recht hebt op korting. 

Badge +3

Dan zou er moeten staan dat je samenreiskorting niet kunt activeren, omdat je al een abonnement hebt waarbij je recht hebt op korting. 

Dat is ook een goede optie… maar beter helemaal niet tonen dus bij abonnementen die al dalkorting geven.

Dit topic bewijst alweer dat het verwarrend is. Zou dus alleen getoond moeten worden bij Flex Basis, Weekend Voordeel en Weekend Vrij zonder dalkorting. Vast en zeker veel te ingewikkeld… 🙄

Mind blowing decisions… 

Reageer