Met verkeerde OV chip kaart uitgecheckt | NS Community
beantwoord

Met verkeerde OV chip kaart uitgecheckt

  • 4 January 2022
  • 1 reactie
  • 3625 Bekeken

Hallo,

Ik reis met een NS businesscard naar mijn werk. Laatst heb ik per ongeluk bij het uitchecken mijn persoonlijke OV chipkaart (met een NS flex abbonement gebruikt), dit realiseerde ik mij meteen, waarna ik ook met mijn businesscard heb uitgecheckt.

Nu zie ik echter op de factuur van de NS dat er toch 20 euro in rekening gebracht wordt op mijn NS flex abbonement voor deze 'reis zonder check in.’

 

Hoe kan ik dit geld terug vragen?

 

icon

Beste antwoord door Sascha NS 4 January 2022, 21:30

Bekijk origineel

1 reactie

Goedenavond Kinita. Welkom bij de NS Community.

Ik wil je adviseren om contact te zoeken met de Klantenservice via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op 030-7515155.

Zij kunnen beide kaarten voor je nalopen en de € 20,00 indien van toepassing restitueren.

Reageer