beantwoord

Mijn abbonement staat beeindigd

  • 3 March 2024
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

Beste,

 

Wanneer ik op mijn ns kijk staat er dat ik een abbonement heb maar wanneer ik er verder op druk staat er dat het beeindigd is en dat ik contact moet opzoeken met de klantenservice. Nu heb ik wel gemerkt dat er een oude iban van me staan maar die kan ik niet wijzigen. Zou u me hierbij kunnen helpen want ik kan namelijk mijn abbonement niet gebruiken.

icon

Beste antwoord door mrfreeze 3 March 2024, 10:42

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Ilaydanev,

Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij je gegevens.
Neem rechtstreeks contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.

Badge +3

Ik had onlangs ook problemen met het wijzigen van mijn IBAN (er klopte iets niet met de incassomachtiging). Na een paar keer contact met de Klantenservice is dat opgelost.

Als je (NS Flex) abonnement beëindigd is, is er waarschijnlijk een vordering naar het incassobureau gegaan. Als je die voldaan hebt kan je het abonnement opnieuw nemen.

Daar gaat wat tijd overheen, dus wat je eventueel kunt doen is een nieuwe kaart bestellen via https://www.ov-chipkaart.nl/persoonlijke-ov-chipkaart-aanvragen (vandaag besteld is dinsdag of woensdag wel in de bus) en daar een NS Flex abonnement op aanvragen als nieuwe klant, dus niet met je huidige Mijn NS account maar een ander e-mailadres.

Geen garantie dat het werkt want mogelijk loop je tegen een kredietcheck (op je naam, adres of IBAN), maar zo snel is Focum niet. 🤣

Reageer