beantwoord

mijn abonnement

  • 16 November 2022
  • 7 reacties
  • 129 Bekeken

Beste 

dit bericht komt naar mijn e-mail 

maar ik begrijp het niet ? 

 
Op 16 november 2022 is met kaart **** **** **** 0077 van M. Ali een treinreis gemaakt zonder geldig reisrecht.

Het correctietarief van € 50,00 wordt op de eerstvolgende factuur in rekening gebracht.
 
icon

Beste antwoord door Tamzin 16 November 2022, 18:45

Bekijk origineel

7 reacties

Bij controle bleek dat u geen geldig vervoersbewijs had. U was bijv. niet ingecheckt, u had bijv. meereiskorting aangezet terwijl u niet met iemand meereisde of u had ingecheckt bij de verkeerde vervoerder.

Badge +3

50 euro is het correctietarief bij controle in de trein zonder geldige incheck.

Wellicht was je ingecheckt bij een andere vervoerder, zie je Reishistorie en www.uitcheckgemist.nl

Het kan ook nog zijn dat je tegen de reisrichting in reisde (terug in de richting van je vertrekstation).

Hoi ,

maar ik heb een ticket gekocht en ik heb korting waarom moet ik nog extra betalen?????? 
hoe kan ik bezwaar maken

Hij zeg voor mij moet ik alleen nog een keer ticket kopen  en ik heb twee keer betaalt 

hij is niet eerlijk met mij die man

Reputatie 7
Badge +3

Hoi ,

maar ik heb een ticket gekocht en ik heb korting waarom moet ik nog extra betalen?????? 
hoe kan ik bezwaar maken

Wanneer je een abonnement hebt dat recht op korting geeft, dan moet je met de kaart waarop dat abonnement staat inchecken. Je kunt geen kaartjes met korting online kopen als je niet met iemand meereist. Je had blijkbaar tijdens de controle geen geldig vervoersbewijs en hebt daarom een boete van €50 gekregen. Je kunt hiertegen bezwaar maken als dit de 1e keer was. Neem telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact op met NS klantenservice.

Ik heb verteld tegen die meneer ik heb korting en ik weet het niet wat ik moet doen  want het is eerste keer en ik heb nog een kaart gekocht  zonder korting nog extra  betaalt en hij heeft gezegd het is oké 

 

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb verteld tegen die meneer ik heb korting en ik weet het niet wat ik moet doen  want het is eerste keer en ik heb nog een kaart gekocht  zonder korting nog extra  betaalt en hij heeft gezegd het is oké 

 

Met een abonnement hoef je geen kaartjes te kopen, je checkt in bij een paaltje of poortje met jouw ovchipkaart en als je bij jouw bestemming komt check je uit bij een paaltje of poortje. Vraag anders aan mensen op het station hoe het werkt als je weer gaat reizen.

Neem nu contact op met de klantenservice en leg jouw verhaal uit. Wij kunnen jou hier niet verder helpen, de klantenservice kan dat wel. Het is niet leuk als je al 2 kaartjes hebt gekocht je ook nog €50 moet betalen.

Reageer