Skip to main content
Antwoord

Mijn abonnement kosten.

  • March 4, 2024
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Goedemiddag, ik heb (vorige week) mijn abbonement gewijzigd, in Flex naar Basis. Nu kreeg ik geld teruggestort, eind feb. Maar nu is er vandaag weer het oude maandbedrag afgeschreven. Ik denk niet dat dat klopt? met vr gr Ineke de Boer

Beste antwoord door mrfreeze

Hoi Ineke de Boer,

Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij je gegevens.

Je kunt facturen downloaden in Mijn NS onder het kopje ‘Betaaloverzicht'. Daarop staan alle kosten gespecificeerd. Mocht je er daarna nog vragen over hebben, kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService.

 

2 reacties

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • March 4, 2024

Welkom op onze NS Community, Ineke de Boer. Dat klinkt inderdaad niet heel logisch. Wellicht dat er nog reizen zijn gefactureerd van een afgelopen periode. Maar je kan dit het beste nakijken in je facturen via je Mijn NS-account of contact opnemen met onze klantenservice.


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • March 4, 2024

Hoi Ineke de Boer,

Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij je gegevens.

Je kunt facturen downloaden in Mijn NS onder het kopje ‘Betaaloverzicht'. Daarop staan alle kosten gespecificeerd. Mocht je er daarna nog vragen over hebben, kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService.