Goedemiddag, ik heb (vorige week) mijn abbonement gewijzigd, in Flex naar Basis. Nu kreeg ik geld teruggestort, eind feb. Maar nu is er vandaag weer het oude maandbedrag afgeschreven. Ik denk niet dat dat klopt? met vr gr Ineke de Boer
Welkom op onze NS Community, Ineke de Boer. Dat klinkt inderdaad niet heel logisch. Wellicht dat er nog reizen zijn gefactureerd van een afgelopen periode. Maar je kan dit het beste nakijken in je facturen via je Mijn NS-account of contact opnemen met onze klantenservice.
Hoi Ineke de Boer,
Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij je gegevens.
Je kunt facturen downloaden in Mijn NS onder het kopje ‘Betaaloverzicht'. Daarop staan alle kosten gespecificeerd. Mocht je er daarna nog vragen over hebben, kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.