beantwoord

Mijn abonnement kosten.

  • 4 March 2024
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Goedemiddag, ik heb (vorige week) mijn abbonement gewijzigd, in Flex naar Basis. Nu kreeg ik geld teruggestort, eind feb. Maar nu is er vandaag weer het oude maandbedrag afgeschreven. Ik denk niet dat dat klopt? met vr gr Ineke de Boer

icon

Beste antwoord door mrfreeze 4 March 2024, 13:43

Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op onze NS Community, Ineke de Boer. Dat klinkt inderdaad niet heel logisch. Wellicht dat er nog reizen zijn gefactureerd van een afgelopen periode. Maar je kan dit het beste nakijken in je facturen via je Mijn NS-account of contact opnemen met onze klantenservice.

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Ineke de Boer,

Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij je gegevens.

Je kunt facturen downloaden in Mijn NS onder het kopje ‘Betaaloverzicht'. Daarop staan alle kosten gespecificeerd. Mocht je er daarna nog vragen over hebben, kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService.

 

Reageer